Skip to main content

.

Goedemiddag,

Al twee keer eerder heb ik jullie bericht over dat ik geen gebruik kon maken van 4g in het buitenland. Ik heb een nieuwe simkaart gekregen van jullie en alle gegevens staan goed maar nog werkt het niet.  Ik baal hier aardig van aangezien ik de vorige keer dat ik in het buitenland was ineens 70 euro moest betalen. Daarom is dit ook de laatste keer dat ik het ga proberen te regelen bij jullie! Anders stap ik over naar een andere maatschappij. Ik hoop dat ik geholpen kan worden!! 

 

Met vriendelijke groet,

Matthijs de groot.

Hoi ​@Matthijsdegroot,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te zien dat je steeds geen 4G hebt in het buitenland! Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Aangezien je een nieuwe simkaart hebt wil ik even kijken of er wellicht een blokkade staat op de dataroaming. Zou je mij hiervoor een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan laat ik dit even voor je nakijken door onze Netwerk Specialist.

Groetjes,
Amy


Reageer