.

Beantwoord

Waarom heb ik met mijn Prepaid aansluiting geen verbinding in het buitenland?

  • 21 March 2018
  • 4 reacties
  • 153 Bekeken

Badge
Hoi,
Ik ben nu in het buitenland, maar ik heb geen service. Al mijn instellingen staan volgensmij wel goed. Kan iemand mij hierbij helpen?

Groeten, Elisabeth
icon

Beste antwoord door Niels 22 March 2018, 13:01

Bekijk originele reactie

4 reacties

Hoi Elisabeth - elisabeth8121

Voor de zekerheid een controle.
Staat op mijn Simyo, instellingen, netwerkinstellingen bellen in en naar het buitenland aan?
(Data) roaming aan op je telefoon.
Telefoon aan en uit...

Extra,....je hebt geprobeerd handmatig een netwerk geprobeerd te selecteren?

Graag hoor/horen we van je.

Fijne dag alvast in het buitenland.😎
P.s.
Uit interesse, welk land, plaats?
Badge
Hoi Frisian,

Dank voor je tips. Ik heb ze allemaal geprobeerd, maar ik heb nog steeds geen service.
Hoi Elisabeth.

Dankjewel voor je terugkoppeling.
Je krijgt een reactie van een moderator, deze pleegt een reset van de simkaart op het netwerk.

Reactie volgt binnen 24 uur.

Je kunt even een kleine kruistest doen wellicht, jouw sim andere telefoon en andersom. Mogelijk wordt dit ook genoemd door de moderator.

Fijne dag alvast, komt ongetwijfeld goed ! 😎
Reputatie 6
Badge +5
Hi Elisabeth,

Wat onhandig dat je geen service in het buitenland hebt 😞 Ik heb je aansluiting er even bijgepakt en zie al wat er aan de hand is. Momenteel is je beltegoed op, waardoor je simkaart geblokkeerd is voor uitgaande oproepen. In het buitenland zorgt dat ervoor dat je ook geen berichten kan ontvangen. Daarom heb ik voor deze keer een eurocent aan je beltegoed toegevoegd. Daardoor kan je nu zonder problemen opwaarderen :)

Let wel op: buiten Nederland is het met een Prepaid aansluiting niet mogelijk om internet te gebruiken. Met Sim Only kan dit wel. Heb je hier verder nog vragen over?

Bedankt voor de hulp en de tips, Friesian!

Groetjes,
Niels

Reageer