.

Beantwoord

Waarom heb ik kosten ontvangen van een niet opgenomen gesprek uit zone 2?

  • 22 April 2020
  • 8 reacties
  • 316 Bekeken

Hallo.

Ik zie op mijn factuur dat ik kosten heb gemaakt voor een binnenkomend gesprek uit de United States welke ik niet heb aangenomen. (voor mij onbekend nummerl

In het bel logbestand staat er een rood afbuigend pijltje bij.

Kunnen jullie dit uitleggen?

Vr.gr Marc

icon

Beste antwoord door Tessanne 22 April 2020, 12:36

Bekijk originele reactie

8 reacties

Goedemorgen @Razendebol 

Hoe lang zou dit gesprek hebben geduurd volgens je factuur? 

Staat er niet bij. Het is van deze maand.

De kosten zijn niet hoog masr wil graag weten hoe dit kan.

Ah ok, je sprak over een factuur vandaar mijn vraag. 

Maar als jij zelf in Nederland bent met je Nederlandse nummer dan kost het gebeld worden je niks, ook niet vanuit het buitenland. 

 

https://forum.simyo.nl/buitenland-88/gebeld-worden-van-uit-het-buitenland-kost-mij-dat-geld-21571

 

Edit:Zit jijzelf in het buitenland en in een zone 1 land dan betaal je dus niks voor het gebeld worden vanuit het buitenland. Zit je in een andere zone, dan betaal je het voor die zone geldende tarief. De beller betaald tot de Nederlandse grens / zone 1. 

 

Een moderator zal dit verder toelichten. 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Marc,

 

Welkom op het Simyo Forum!

 

Om te kijken waarvoor de kosten in rekening zijn gebracht heb ik zojuist je aansluiting er even bij gepakt. 

Ik zie dat de kosten zijn gerekend voor een uitgaand gesprek naar het Amerikaanse nummer, dus dat betekend dat het een gesprek naar en niet vanaf dit Amerikaanse nummer geweest.

Heb je hier nog vragen over?

 

Groetjes,

Tessanne  

Ok. Geen idee, maar je zal ongetwijfeld gelijk hebben.

Bedankt voor je antwoord en fijne dag verder.

gr. Marc

Reputatie 7

Ok. Geen idee, maar je zal ongetwijfeld gelijk hebben.

Bedankt voor je antwoord en fijne dag verder.

gr. Marc

Hahaha, sorry, maar ik weet zeker, dat ik mij wel zou kunnen herinneren of ik naar de Verenigde Staten heb gebeld ;)

Dat klopt. Maar ik werd gebeld en was te laat met opnemen. Heb gelijk terug gebeld denk ik. Anders zou ik het ook niet weten

Reputatie 7
Badge +6

Hi razendebol,

 

Graag gedaan, fijne dag!

 

Groetjes,

Daisy

Reageer