Skip to main content

Beste Simyo,

Op mijn laatste factuur staat een extra buiten bundel bedrag voor het gebruik van internet in Zone 2, Internationale wateren. Ik ben in de maand mei helemaal niet buiten de EU Zone 1 geweest, en heb ook geen bootreis gemaakt. Hoe kan er dan ineens een bedrag in rekening worden gebracht? Dit lijkt mij niet correct. Alvast bedankt voor uw reactie.

Aan de kust of op de eilanden kan het je al overkomen @Michaelvo 


Hoi @Michaelvo,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je dit verwarrend vind! Wat @J.D.L. zegt klopt inderdaad. Je hoeft niet altijd op een boot te zijn waardoor jouw telefoon kan verbinden met dit netwerk. In deze blog kan je hier meer informatie over terugvinden. 

Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik even met je mee. 

Groetjes,
Amy


Nu heb ik het ook.

Terwijl ik alleen in een vliegtuig heb gezeten die dag.

En ik heb nooit een sms gehad.

Kan dit standaard uitgeschakeld worden?


Nu heb ik het ook.

Terwijl ik alleen in een vliegtuig heb gezeten die dag.

En ik heb nooit een sms gehad.

Kan dit standaard uitgeschakeld worden?

Hoi @ReneDr,

Bedankt voor je bericht. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je geen sms hebt ontvangen, ik wil dit graag voor je nakijken. Om dit in de toekomst te voorkomen kun je het beste je telefoon niet automatisch laten kiezen voor een netwerk. 

Kun je mij een privé bericht sturen met het 06-nummer en persoonlijke gegevens? Dan kijken we samen naar een oplossing.

Groetjes,
Seren


Reageer