Skip to main content
antwoord

Waarom heb ik hoge kosten buiten de EU ondanks ik een bundel heb gekocht?

  • September 1, 2025
  • 1 reactie
  • 55 Bekeken

Sinds  aankoop bundel voor buiten EU nu al twee keer hoge kosten door data verbruik wat ver binnen de gekochte 10gb blijft.
 

De eerste keer snel door Simyo opgelost. Bleek fout in de zendmast oid. Nu is mijn Simkaart ook nog geblokkeerd. Helaas krijg ik geen geen reactie van Simyo op WhatsApp en mail. 

Ik wil geen honderden euro's betalen om de sim te deblokkeren maar wil, in noodgevallen, wel kunnen bellen.

Wat is de oplossing?

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@Bloem70,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat dit erg verwarrend is. 

Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad via onze klantenservice en dat het in onderzoek is bij onze technische dienst. Mijn collega zal contact met je opnemen als er meer bekend is. 

Groetjes,
Amy

1 reactie

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • antwoord
  • September 2, 2025

Hoi ​@Bloem70,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat dit erg verwarrend is. 

Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad via onze klantenservice en dat het in onderzoek is bij onze technische dienst. Mijn collega zal contact met je opnemen als er meer bekend is. 

Groetjes,
Amy