.

Beantwoord

Waarom heb ik geen verbinding in het buitenland?

  • 24 October 2017
  • 6 reacties
  • 118 Bekeken

Zit in italie had prepaid maar daarbij blijkt de databundel niet te werken. Via de app omgezet naar abo. Bevestiging gehad maar sindsdien kan ik niets meer, dus ook niet bellen. Instellingen aangepast en toestel opnieuw gestart maar heeft niet gewerkt.
icon

Beste antwoord door Ray 24 October 2017, 10:07

Bekijk originele reactie

6 reacties

Buitenland opties staan aan op je MijnSimyo?

Staat (data) roaming aan op je telefoon?

Pas je APN even aan;

APN: portalmmm.nl
Gebruikersnaam: KPN
Wachtwoord: gprs

Meer info, bijvoorbeeld APN instellen, lees je hier.

Na elke wijziging telefoon herstarten.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Jose,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat leuk dat je in het buitenland bent! Dan wil je inderdaad gewoon kunnen internetten. Ik zie dat je contact hebt gehad met de klantenservice. Mijn collega heeft een reset uitgevoerd op je buitenlandoptie, waarmee ze je instellingen op 't netwerk opnieuw heeft aangemeld. Heeft dat geholpen?

Als dat niet werkt, wil ik je vragen om je telefooninstellingen nog even na te lopen. Je kunt dat het beste doen met behulp van de Toestelhulp tool.

Lukt dit zo?

Groetjes,
Jihane
@Jihane

Wil jij zo lief zijn om mijn bericht te verbeteren? :D

Zie je wat ik bedoel?
Dank voor de snelle hulp, met jullie reset kon ik nu handmatig aanmelden bij 1 van de providers hier dat lukte gister niet.
Bedankt voor je terugkoppeling. Stellen we zeer op prijs.

Fijne tijd in Italië.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Jose 33,

Wauw, goed nieuws! Leuk om te horen dat het allemaal is gelukt.

@ Ray, bedankt! Bij deze heb ik je bericht aangepast. 😄

Groetjes,
Asma

Reageer