Nu sinds twee dagen geen service, heel lastig en vervelend!!!
Bladzijde 1 / 1
Heb dit vorig jaar ook al eens gehad
Hoi Boules!
Welkom op 't Simyo Forum!
Wat enorm vervelend dat je geen service hebt in Duitsland. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Allereerst is het belangrijk dat roaming ingeschakeld is op je toestel. Hiermee verleen je toestemming aan je toestel om contact te maken met buitenlandse masten.
Als dit aanstaat en het werkt nog niet, dan is het wellicht goed als je jouw simkaart in een ander toestel plaatst en een andere simkaart in je eigen toestel om te kijken of het ligt aan het toestel of de simkaart. Ik kijk uit naar je reactie over het resultaat.
Ik heb ook een reset uitgevoerd op de instellingen van je simkaart. Dit houdt in dat eventuele storingen tussen de simkaart en het netwerk weg worden gewerkt. Kun je jouw toestel voor tien minuten uitschakelen en dan weer aanzetten? Ik verwacht naar alle waarschijnlijkheid dat het probleem dan is opgelost.
Wellicht is het ook handig om handmatig netwerken te selecteren.
Laat je weten wat het resultaat is van mijn adviezen?
Groetjes,
Ilias
Welkom op 't Simyo Forum!
Wat enorm vervelend dat je geen service hebt in Duitsland. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Allereerst is het belangrijk dat roaming ingeschakeld is op je toestel. Hiermee verleen je toestemming aan je toestel om contact te maken met buitenlandse masten.
Als dit aanstaat en het werkt nog niet, dan is het wellicht goed als je jouw simkaart in een ander toestel plaatst en een andere simkaart in je eigen toestel om te kijken of het ligt aan het toestel of de simkaart. Ik kijk uit naar je reactie over het resultaat.
Ik heb ook een reset uitgevoerd op de instellingen van je simkaart. Dit houdt in dat eventuele storingen tussen de simkaart en het netwerk weg worden gewerkt. Kun je jouw toestel voor tien minuten uitschakelen en dan weer aanzetten? Ik verwacht naar alle waarschijnlijkheid dat het probleem dan is opgelost.
Wellicht is het ook handig om handmatig netwerken te selecteren.
Laat je weten wat het resultaat is van mijn adviezen?
Groetjes,
Ilias
Inderdaad bleek het uitzetten en weer aanzetten van de telefoon de oolossing. Bedankt voor de snelle reactie!
Hoi Boules,
Ja! Wat fijn dat het opgelost is! 🙂 Laat je 't weten als je in de toekomst nog ergens tegenaan loopt?
Groetjes,
Jihane
Ja! Wat fijn dat het opgelost is! 🙂 Laat je 't weten als je in de toekomst nog ergens tegenaan loopt?
Groetjes,
Jihane
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.