Skip to main content

.

Zaterdag ontving ik een nieuwe simkaart, die ik met succes heb geïnstalleerd en waarmee ik kon bellen (in Nederland). Echter, toen ik 's avonds terugkeerde naar België (voor werk/studie), had ik opnieuw geen netwerk. Ik was telefonisch onbereikbaar en kon met het Simyo-telefoonnummer niet bellen. Na vele WhatsApp-berichten met de klantenservice op zondag, werd mij verteld dat alle instellingen correct waren. Desondanks werkte het niet. Er werd mij gevraagd om tot maandag te wachten en een ‘reminder’ te sturen, zodat een netwerkspecialist ernaar kon kijken. Ondanks alle herinneringen heb ik geen enkele reactie mogen ontvangen. Ik zou het zeer op prijs stellen als dit probleem zo spoedig mogelijk wordt opgelost.

 

Ter informatie: ik heb alleen een abonnement met belminuten, geen internet. Ik gebruik al meer dan 10 jaar een dual-sim telefoon, hetgeen altijd perfect werkte.

Hoi @DienA55,

Bedankt voor je bericht. Wat balen dat je geen bereik hebt in België! 

Wat jammer om te zien dat je na meerdere reminders sturen geen reactie hebt gekregen, dat is natuurlijk niet netjes en daarvoor bieden wij onze oprechte excuses aan. Ik heb even meegekeken in het systeem en ik zie dat je inmiddels contact hebt met één van onze collega's die ook al contact heeft gehad met de Netwerk Specialist. Zij zal je verder op de hoogte houden en het met je afhandelen. 

Hopelijk kan je snel optimaal gebruik maken van je aansluiting! 

Groetjes,
Amy


Bedankt voor de reactie.

Ik hoop inderdaad, dat deze persoon mij op de hoogte houdt. Daar we nu meer dan een week verder zijn zonder netwerk!