.

Beantwoord

Waarom heb ik geen netwerk aanmelding in België?

  • 13 June 2019
  • 3 reacties
  • 320 Bekeken

In België kan ik geen verbinding krijgen met een beschikbaar netwerk. Proximus 4G staat wel in de lijst maar bij verbinden krijg ik een foutmelding... Dichtbij de Franse grens was de verbinding er weer even (met Franse provider) maar meer België in is het weer mis. Hoe kan dit ?
icon

Beste antwoord door Kevin 14 June 2019, 10:51

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi België-Nix,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat gek dat je wel een netwerk krijgt in Frankrijk maar niet in België! Ik heb in ieder geval even je instellingen voor het buitenland gereset. Mochten er dan blokkades op je simkaart hebben gestaan dan zijn deze hierna verwijdert. Zou jij je toestel even opnieuw op willen starten als je dit leest?

Daarnaast zijn er nog wat andere netwerken in België waarmee je kunt proberen te verbinden. KPNGroup Belgium SA/NV (BASE), Mobistar S.A., Proximus (Belgacom Mobile N.V./S.A.) zijn de netwerken die gewoon zouden moeten werken. Op deze pagina kun je nalezen hoe je handmatig een netwerk kunt selecteren.

Vergeet je toestel niet even opnieuw op te starten! Houd je ons op de hoogte?

Groetjes,

Kevin
Dag, was voor 2 dagen in België en nu weer in Nederland dus kan een en ander niet meer verifiëren... Hoop dat het de volgende keer opgelost is.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi België-Nix,

Ik hoop het ook! Laat het vooral even weten als er toch nog problemen zijn!

Groetjes,

Kevin

Reageer