Skip to main content

.

Voor mijn werk ben ik geregeld in het buitenland maar krijg daar helaas geen internetverbinding. Ik heb alle instellingen al gecheckt en de roaming staat aan. Ik heb ook al opnieuw opgestart en handmatig naar een netwerk gezocht. Zouden jullie mij kunnen helpen?
Hoi Mmeeling,

Welkom op het forum!

Wat vervelend dat je geen internetverbinding kan krijgen in het buitenland. Goed dat je al wat instellingen hebt nagekeken in je toestel en al hebt geprobeerd handmatig een netwerk te zoeken.

Ik heb jouw internet voor in het buitenland opnieuw aangemeld op het netwerk. Dit zou het probleem kunnen verhelpen, hiervoor zou je wel jouw toestel voor 5 minuten helemaal uit moeten zetten.

Laat je me weten of het is gelukt? :$

Groetjes,

Caspar
Helaas.....nog steeds geen internet in het buitenland.
Hoi Mmeeling,

Wat jammer dat het nog steeds niet is gelukt. Heb je de mogelijkheid om met even met iemand van toestel te wisselen? Dan kun je een zogenaamde kruistest uitvoeren. Dit houdt in dat je jouw simkaart in een andere telefoon plaatst en een andere simkaart in jouw toestel probeert. Op deze manier kunnen we erachter komen of het probleem door de telefoon of door de simkaart komt.

Ik hoor graag van je of dit is gelukt!

Groetjes,

Sean

Reageer