Skip to main content

Heb alle tips geprobeerd, op de website internet in buitenland aangezet, geswitcht van mobiele provider in Duitsland, 4G ipv 5G, etc. hielp allemaal niet helaas. Mijn partner die een KPN abonnement heeft, heeft wel internet via O2-DE.

Zie onderstaande links voor aanvullende info @RickZeeland :

https://www.simyo.nl/klantenservice/toestelhulp/internet-in-het-buitenland-instellen

of

https://www.simyo.nl/klantenservice/roaming

Succes


Hoi @RickZeeland,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je geen internet hebt in Duitsland!

Ik heb zojuist een reset uitgevoerd waardoor je simkaart opnieuw verbinding maakt met het netwerk. Zou je je telefoon nog even voor 10 minuten uit kunnen schakelen? Dit is van belang om de reset te voltooien.

Bedankt voor je hulp! @J.D.L. 😊

Ik hoor graag van je of dit heeft geholpen.

Groetjes,
Roeqajja


Helaas, de reset heeft niet geholpen 😔


Hoi @RickZeeland,

Bedankt voor je reactie. Jammer dat de reset niet heeft geholpen.

Ik heb zojuist contact gehad met de Netwerk Specialist en die geven aan dat er een blokkade stond op jouw dataroaming. Deze is zojuist opgeheven. Zou je de telefoon opnieuw kunnen opstarten? Ik ga ervan uit dat je dan verbinding kan maken met het netwerk in Duitsland! 

Ik hoor het graag van je.

Groetjes,
Amy


Bedankt Amy het is gelukt 😁


Reageer