Ik merk dat ik al langere tijd (wellicht sinds ik een nieuwe telefoon heb sinds april) geen mobiel internet in het buitenland heb. Ik kom geregeld in België en zodra ik daar ben valt mijn mobiel internet weg en ben ik afhankelijk van wifi. Ook in andere EU landen wil mijn telefoon geen verbinding maken met mobiel netwerk. Erg onhandig natuurlijk als je gebruik wilt maken van Google maps etc. Onderweg. In het topic heb ik alle stappen al doorlopen: telefoon instellingen staan goed, Simyo instellingen staan goed. Ik heb van de zomer een eSIM voor Canada in mijn telefoon gehad van andere provider en dat werkte ook goed dus simkaart wisselen is hetzelfde principe. Laatst in Engeland ook geprobeerd een ander netwerk te zoeken, maar dat hielp ook niet. Telefoon start ik elke dag opnieuw op. Aangezien het nu geen tijdelijk probleem meer is zou ik graag een oplossing zien
Beantwoord
Waarom heb ik geen internet in het buitenland?
Beste antwoord door Amy
Hoi ​
Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je steeds geen internet hebt in het buitenland!
Zojuist heb ik je aansluiting even opgezocht en zie ik dat je een erg verouderde simkaart hebt wat mogelijk voor dit probleem kan zorgen. Ik wil je graag kosteloos een nieuwe simkaart opsturen. Zou je mij hiervoor een privébericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan maak ik dit graag voor je in orde.
Groetjes,
Amy
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.