.

Beantwoord

Waarom heb ik geen internet in het buitenland?

  • 11 July 2021
  • 5 reacties
  • 125 Bekeken

Hallo,

Ik zit momenteel in België, maar mijn 4G werkt niet. Ik heb al gecheckt of de simyoinstellingen goed zijn en dat data roaming aan staat. Is er verder nog iets wat ik kan proberen? En zo niet, zou mijn buitelandoptie dan gereset kunnen worden?

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Tessanne 12 July 2021, 12:45

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hi RensBlom, 

 

Welkom op het Simyo Forum! 

 

Wat balen dat je jouw 4G niet kunt gebruiken in België! Ik heb de Internet instellingen direct voor je gereset, zou jij de telefoon voor 5 minuten helemaal kunnen uitschakelen om deze reset te voltooien?

Daarnaast is het handig om te checken of jouw APN instellingen goed staan in de telefoon. Die specifieke instellingen voor jouw telefoon kun je vinden in onze Toestelhulp. Hier ga je opzoek naar jouw telefoon en de bijbehorende software en klik je vervolgens bij Internet op Handmatig Instellen. als je deze stappen zorgvuldig naloopt, zou je daarna weer internet moeten hebben met de telefoon. 

Laat je weten of het is gelukt? 

Groetjes,

Tessanne 

Hoi Tessanne,

 

Bedankt voor de snelle reactie! Maar het heeft helaas nog niet gewerkt. Ik heb mijn APN instellingen gecontroleerd, en mijn telefoon opnieuw opgestart, maar nog steeds niks. Weet je nog iets wat er misschien verkeerd kan zijn?

 

Groetjes, RensBlom

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Rensblom,

 

Wat jammer dat het nog steeds niet werkt, ik kan je nog adviseren de APN instellingen helemaal opnieuw toe te voegen of anders verbinden met een ander netwerk?

 

Groetjes,

Daisy

Hoi Daisy,

 

Ik heb de APN instellingen nog een keer opnieuw ingesteld, en het werkte! Ik weet niet wat er de vorige keer mis was, maar bedankt!

 

RensBlom

Reputatie 7
Badge +6

Hoi RensBlom,

 

Goed om te lezen dat alles weer werkt! Mocht je in de toekomst ergens tegen aan lopen dan zien we je graag terug op het forum!

 

Groetjes,

Daisy

Reageer