.

Beantwoord

Waarom heb ik geen internet in Griekenland?


Badge
Ik ben aangekomen op zakhyntos en krijg geen verbinding met internet. Wifi werkt goed. Volgens mij is mijn telefoon, Huawei p8 lite 2017 goed ingesteld. Ook in mijn simyo staat bellen en internetten in buitenland aan. Wie jan mij helpen aub ?
icon

Beste antwoord door Kevin 21 May 2019, 12:18

Bekijk originele reactie

14 reacties

Staat roaming aan op je telefoon.?

Volg even de stappen in toestelhulp.

Verneem graag of het is gelukt.

Let op: Het kan zijn dat je per ongeluk verbinding maakt met een Turkse mast en deze kosten zijn buiten je bundel. Aanbevolen is om handmatig een netwerk te zoeken.
Badge
Hoi Ray,
Roaming staat aan. Ik heb de25 stappen doorlopen. Ik heb verbinding met een provider WIND Gr|simyo.
AlAls ik internetverbinding zoek alsmijnqifi uit staatkrijg ik de melding dat ik geen verbinding met een netwerk heb.
Badge
De melding is dat ik geen dataverbinding heb.
Verder ligt zakhinthos aan de westkust van Griekenland. Onwaarschijnlijk dat een turkse zendnast mij op pikt. 😉
Badge
Batterij loopt als een dolle leeg, 25 procent leegloop in 30 minuten.
De melding is dat ik geen dataverbinding heb.
Verder ligt zakhinthos aan de westkust van Griekenland. Onwaarschijnlijk dat een turkse zendnast mij op pikt. 😉



Het is een advies meer niet.

Als je handmatig een ander netwerk zoekt krijg je dezelfde melding?
Badge
Helaas wel. Ik heb alleen de wind grsimyo netwerken geprobeerd, 2, 3 en 4 G.
Badge
Ik zie ook nog wat van o.a. Vodafone
Badge
Helaas nog geen data verbinding. Zijn er nog andere adviezen?
Een moderator/medewerker kan je buitenland internetoptie resetten, je hoort nog van hem/ haar.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Erik Steeman,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat onhandig dat je geen internet hebt in Griekenland! Goed dat je alle stappen al hebt doorlopen van de toestelhulp. Thanks Ray en Friesian!

Ik heb inderdaad even een reset uitgevoerd op de buitenlandse instellingen van je simkaart. Mogelijke blokkades zullen hierdoor verdwijnen. Zou je je toestel even uit willen schakelen voor 10 minuten als je dit leest? Vervolgens kun je handmatig een netwerk selecteren. Hopelijk werkt je internet dan weer!

Houd je ons op de hoogte? Voor nu in ieder geval nog een hele fijne tijd op Zakynthos!

Groetjes,

Kevin
Badge
Hoi Ray, Friesian en Kevin.
Het is gelukt. De reset van de buitenlandinstellingen heeft het opgelost.
Bedankt voor jullie hulp.
De vakantie wordt nu een stukje makkelijker.
Groet Erik.
Fijne vakantie
Reputatie 5
Badge +4
Goed om te horen Erik! Excuses voor het ongemak en nog een hele fijne vakantie verder! 😃
Hij is fijn!!
Geniet vooral!😎

Reageer