Skip to main content
antwoord

Waarom heb ik geen internet in België?

  • September 3, 2025
  • 3 reacties
  • 45 Bekeken

Ik heb een esim van Simyo. Ik heb een fysieke simkaart van een Canadese provider. Ik heb een iPhone 11. Ik ben nu in Belgie.

Ik kan nu niet bellen en heb geen connectie met internet. Alle stappen heb ik een aantal malen gevolgd inclusief het herstarten van mijn toestel. Alles geprobeerd maar geen succes.

Wat is de oplossing?

Beste antwoord door dijk2008

De esim opnieuw geïnstalleerd was de oplossing.

Waarom die ineens pijn in z’n hoofd heeft gekregen is me een raadsel.

3 reacties

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • September 3, 2025

Hoi ​@dijk2008,

Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat je geen bereik hebt met de eSIM! 

Heb je hier alleen in België problemen mee of merk je dit al langer? Heb je ook geprobeerd om de netwerkinstellingen te resetten via de instellingen van de telefoon zelf? Ik ben benieuwd of je hierna weer bereik hebt. 

Ik hoor het graag van je.

Groetjes,
Amy


  • auteur
  • Helper
  • antwoord
  • September 3, 2025

De esim opnieuw geïnstalleerd was de oplossing.

Waarom die ineens pijn in z’n hoofd heeft gekregen is me een raadsel.


Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • September 3, 2025

Hoi ​@dijk2008,

Bedankt voor je reactie. Wat fijn dat het probleem is opgelost! Mocht je toch merken dat het bereik weer slecht wordt of wegvalt laat het dan gerust even weten.

Groetjes,
Amy