.

Beantwoord

Waarom heb ik geen internet in België?

  • 4 January 2018
  • 5 reacties
  • 228 Bekeken

Beste Simyo,

Ik heb sinds twee/drie dagen geen internet meer in België.
Mijn instellingen van me telefoon heb ik niks aan veranderd en heeft het maanden goed gedaan (gebruik bijna dagelijks internet in België)
Als ik handmatig een ander netwerk probeer te selecteren kan ik er geen verbinding mee maken.
Weten jullie hoe dit kan komen?

Met vriendelijke groeten,
Sven van Overveld
icon

Beste antwoord door Els 4 January 2018, 13:16

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Wat vervelend dat je geen internet meer kan gebruiken.
Probeer eens voor de zekerheid een kruistest. Dat wil zeggen jouw sim in een andere smartphone en iemand anders zijn sim in jouw telefoon. Daarmee kun je uitsluiten waar de fout ligt.

Als je sim het wel in een andere telefoon doet moet je telefoon instellingen veranderen.

Groet Paul.
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Sven,

Welkom op het Simyo Forum! Wat onhandig dat je geen gebruik kon maken van internet in België, uiteraard wil je gewoon online kunnen blijven over de grens.

Ik heb even met je meegekeken naar je aansluiting en zie dat er sinds vanmorgen weer internet is gebruikt in België, nadat je hier je vraag hebt gesteld. Is je probleem inmiddels weer verholpen? Zo ja, kun je ons dan laten weten hoe je dit precies hebt opgelost? :)

@ PaulH, bedankt voor het meedenken!

Groetjes,
Els
Hoi Els en Paul,
Bedankt voor de snelle reactie.
Het probleem is inderdaad opgelost.
Had een post gevonden waar je opnieuw VPN in stelt. Dit heb ik gedaan en had terug internet.

Groeten Sven,
Reputatie 5
Badge +6
Ah mooi dat het probleem is verholpen.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Previcion,

Mooi dat het is opgelost! Als je verder nog vragen hebt, hoor ik graag van je!

Groetjes,
Caspar

@PaulH mooi om je betrokkenheid te zien!

Reageer