.

Beantwoord

Waarom heb ik geen dataverbinding in Frankrijk?

  • 18 June 2017
  • 5 reacties
  • 402 Bekeken

Hallo, ik ben in Frankrijk. Ik kan bellen en sms-en maar ik krijg geen dataverbinding. Ik heb de instellingen die op mijnsimyo staan doorlopen. Data in buitenland staat aan. Telefoon meerdere malen opnieuw opgestart echter zonder het gewenste resultaat. In Nederland werkt alles prima. Wat kan er fout zijn?
icon

Beste antwoord door Caspar 19 June 2017, 16:26

Bekijk originele reactie

5 reacties

Staat roaming aan op je telefoon?
Jazeker. Alle info over internet in buitenland wat op de site van Simyo staat heb ik toegepast.
Bedankt voor je reactie.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi RobertHese,

Welkom op 't forum :)

Wat vervelend dat het niet lukt om te internetten in het buitenland.

Ik heb je aansluiting erbij gepakt en je instellingen voor het buitenland gereset. Hiermee worden de instellingen opnieuw op het netwerk aangemeld. Doe even je toestel uit en aan om de reset te voltooien.

Verder kan je proberen om handmatig een netwerk te selecteren via je telefoon. Dit doe je bij instellingen > mobiele netwerken/aanbieder. Je kan elk netwerk proberen welke je ziet.

Laat je me weten of het je is gelukt?

@Ray bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Caspar
Hoi Caspar,

Het is gelukt. Het is hier geen 4G maar we kunnen appen! Bedankt voor je snelle reactie.

Groet,

Robert
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Robert,

Dat is goed nieuws! 😃 Ben blij om te horen dat het nu lukt om te internetten in Frankrijk.

Helaas kunnen wij niet garanderen dat je overal in de EU 4G hebt. Dit is hangt namelijk af van het aanbod van onze roamingpartners. Gelukkig kun je wel gebruik maken van de meeste snelle internetverbinding die onze roamingpartners aanbieden. :$

Ik wens je alvast een heel fijn verblijf toe!

Groetjes,
Asma

Reageer