.

Vraag

Waarom heb ik geen bereik met de eSIM in het buitenland?

  • 18 May 2023
  • 1 reactie
  • 118 Bekeken

Beste Simyo, ik heb al twee weken geen bereik in het buitenland met mijn eSIM kaart. Ik had een abonnement bij jullie en daarmee bereik, toen heb ik het overgezet naar prepaid en sindsdien heb ik een half uurtje bereik gehad (in 2 weken). De afgelopen 5 dagen heb ik met de whatsapp klantenservice van alles geprobeerd (kaart resetten, opnieuw installeren etc) sommige dingen zelfs meerdere keren. Dit werkt niet en ze kunnen me niet verder helpen. Dus heb ik de klantenservice gebeld (met een uit noodzaak gekochte lokale sim kaart waarmee ik hoge kosten heb gemaakt door naar de helpdesk te bellen). De man van de telefonische helpdesk kon me niet helpen en zou een collega vragen en binnen 10 min terug bellen. Dit is niet gebeurd. 

Simyo, het is heel vervelend geen bereik te hebben en zonder bereik kan ik geen sms-verificate ontvangen van belangrijke zaken zoals de bank. En dat is echt een probleem! En ik vertrouw erop dat jullie dat ook als zodanig behandelen.

Heel vervelend dat de klantenservice hier niet bij kan helpen, dus daarom via dit kanaal. 

Kunnen jullie aub zsm zorgen dat ik bereik heb? 

Ik ontvang graag een bevestiging dat dit in behandeling wordt genomen.

Alvast bedankt,


1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Uniekegebruikersnaam,

Bedankt voor je bericht. Oei, wat balen dat je geen bereik hebt in het buitenland! 

Wat jammer dat je niet meer bent teruggebeld door onze klantenservice. Excuses hiervoor! 

Zojuist heb ik een reset uitgevoerd op de dataroaming van jouw simkaart. Zou je het toestel voor 10 minuten kunnen uitschakelen zodat de reset kan voltooien? Mocht je hierna nog steeds geen verbinding kunnen krijgen stel ik voor dat we de eSIM verwijderen en opnieuw downloaden. Hiervoor kan je mij een privébericht sturen met jouw persoonlijke gegevens zodat we de stappen samen kunnen doorlopen en ik de eSIM validatiecode per e-mail naar je kan versturen. 

Ik hoor het graag van je! 

Groetjes,
Amy

Reageer