Hallo, sinds een paar dagen heb ik geen netwerk en geen internet in het buitenland. Ik heb een Iphone 13, alles staat aan in de Simyo app, ik heb de telefoon aan en uit gezet, nieuwe APN access point geprobeerd, handmatig provider selecteren maar geen geluk. ook heb ik al deze stappen doorgenomen: https://www.simyo.nl/klantenservice/toestelhulp/internet-doet-het-niet Kunnen jullie de simkaart resetten? Thanks!
Waarom heb ik geen bereik in het buitenland?
Beste antwoord door Amy
Hoi
naar aanleiding van jouw privébericht reageer ik toch even via het topic zelf zodat andere gebruikers hier wellicht ook iets aan hebben. Jammer dat de reset niet heeft geholpen. Had je eerst wel verbinding in het buitenland of vanaf het begin al niet?
Zou je nog kunnen proberen om de netwerkinstellingen te resetten via de instellingen van de telefoon zelf? Dit doe je via Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen. Let erop dat je alleen de netwerkinstellingen reset!
Ik hoor graag of het hierna lukt om een verbinding te krijgen met het netwerk, ook als je dit handmatig nog eens probeert.
Ik hoor het graag van je!
Groetjes,
Amy
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.