.

Beantwoord

Waarom heb ik geen bereik in het buitenland?

  • 26 July 2016
  • 4 reacties
  • 154 Bekeken

Hallo

ik ben in oostenrijk, en kan niet bellen. ik heb in Nederland een simkaart aangevraagt en ik kreeg hem de dag voor vertrek binnen. er stond op de mail dat ik op 25 juli mijn oude nummer weer terug zou krijgen maar het is nu 26 juli en ik kan nog steeds niet bellen en er staat als ik wil bellen, niet aangemeld bij netwerk. ik vroeg me af of jullie dit kunnen oplossen. En als het kan zo snel mogelijk want het is niet fijn als je op vakantie bent niet te kunnen bellen en sms'en.

Vriendelijke groet,

Rien ter Beek
icon

Beste antwoord door Jihane 27 July 2016, 15:58

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Staat op Mijn Simyo de "bellen in het buitenland" optie aan?
Bedankt voor de reactie,

Ik weet niet of dit aanstaat. Hoe kan ik dat doen?

Vriendelijke groet,

Rien ter Beek
Reputatie 7
Badge +9
Dit vind je op Mijn Simyo https://mijn.simyo.nl/inloggen, onder instellingen en netwerkinstellingen.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Rien ter Beek,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat vervelend dat je geen bereik hebt! Ik zie staan dat je nummer eergisteren is overgezet. Omdat je je in het buitenland bevindt, is het dan wel nodig om de optie 'Bellen in het buitenland' aan te hebben staan, als je bereik wilt hebben. Dit doe je door in te loggen op Mijn Simyo en te gaan naar Instellingen > Netwerkinstellingen. Ik zie nu dat die optie sinds vanochtend bij jou aan staat 🙂 Mooi! Betekent dit dat het probleem intussen opgelost is?

Ik hoop het wel! Hou je me op de hoogte?

@ Scotsman: Dankjewel voor je hulp!

Groetjes,
Jihane

Reageer