Skip to main content
Na de activatie van 4G heb ik geen internet meer in België. Er komt een meling dat er geen dataovereenkomst zou zijn boor mobiele data....
Probeer eens telefoon uit en weer aan of internet dan werkt.

Staat verder alles goed ingesteld op internet buitenland MijnSimyo en (data)roaming op je telefoon?
Telefoon in en uit vliegtuigmodus te zetten bleek de oplossing. Al hoewel dieze oplossing niet nieuw voor me was, werd ik van de wijs gebracht door onlangs over te zijn geschakeld op 4G. Bedankt voor je reaktie
Hi Walther_jr,



Wat onhandig dat je geen internetverbinding had in België! 4G hoort wel gewoon te kunnen werken in het buitenland, en het hoort in ieder geval geen verstoringen van internetverbinding te veroorzaken. Ik ben blij om te zien dat vliegtuigmodus betreden en verlaten de oplossing bleek te zijn! Daarmee ging je even uit het netwerk en toen weer terug. Het uit en aanzetten van je toestel was dan hetzelfde trucje geweest :)



Geniet van je tijd in België!



@ Friesian, dankjewel voor je hulp!



Groetjes,

Jihane

Reageer