.

Beantwoord

Waarom heb ik geen 4G in België?

  • 20 March 2017
  • 3 reacties
  • 859 Bekeken

Badge
Na de activatie van 4G heb ik geen internet meer in België. Er komt een meling dat er geen dataovereenkomst zou zijn boor mobiele data....
icon

Beste antwoord door walther_jr 20 March 2017, 21:02

Bekijk originele reactie

3 reacties

Probeer eens telefoon uit en weer aan of internet dan werkt.
Staat verder alles goed ingesteld op internet buitenland MijnSimyo en (data)roaming op je telefoon?
Badge
Telefoon in en uit vliegtuigmodus te zetten bleek de oplossing. Al hoewel dieze oplossing niet nieuw voor me was, werd ik van de wijs gebracht door onlangs over te zijn geschakeld op 4G. Bedankt voor je reaktie
Reputatie 7
Badge +10
Hi Walther_jr,

Wat onhandig dat je geen internetverbinding had in België! 4G hoort wel gewoon te kunnen werken in het buitenland, en het hoort in ieder geval geen verstoringen van internetverbinding te veroorzaken. Ik ben blij om te zien dat vliegtuigmodus betreden en verlaten de oplossing bleek te zijn! Daarmee ging je even uit het netwerk en toen weer terug. Het uit en aanzetten van je toestel was dan hetzelfde trucje geweest :)

Geniet van je tijd in België!

@ Friesian, dankjewel voor je hulp!

Groetjes,
Jihane

Reageer