.

Vraag

Waarom heb ik een bereik in België?

  • 3 December 2022
  • 4 reacties
  • 315 Bekeken

Heb sinds 2 dagen een simyou abonnement. Vandaag in België maar heb geen internet. Moet ik dat ergens aanmelden? 

Roaming staat aan, alles opnieuw opgestart.

Wie weet hoe dat moet.

Mvg Willem 


4 reacties

Hoi @WillemBreda 

Welkom op het Simyo forum. 

Staan de buitenland opties op je MijnSimyo ook aan?

Ga hiervoor in de app naar instellingen - Internet en bellen en zet vervolgens de schuifjes op aan Die onder het kopje Buitenland staan. Hierna even je telefoon opnieuw opstarten. 

Omdat het niet bekend is welke telefoon je hebt, kun je op toestelhulp je telefoon opzoeken en daar de APN instellingen instellen. Deze instellingen vind je door op toestelhulp je telefoon op te zoeken en vervolgens te klikken, onder het kopje “internet” op “handmatig instellen” Volg de instructies op deze pagina en start aan het einde ook nu je telefoon opnieuw op. 

 

Succes 

Avond @WillemBreda 

Ik zou ff een screenshot van de APN (enz.) instellingen plaatsen.

Een totaalplaatje kan meer verschil maken dan 100 woorden.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @WillemBreda,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je geen internet hebt in België! Ik zie dat @Ray al goeie tips met je heeft gedeeld om het internet mogelijk werkend te krijgen (bedankt! Dit helpt enorm). Zoals @Friesian(Bedankt😊!) aangeeft is het handig om een screenshot te delen van de netwerk instellingen/APN instellingen. Ook kan je via de handige link die @Ray met je heeft gedeeld terugvinden hoe je handmatig een netwerk selecteert. Laat je het even weten of deze tips hebben geholpen? Zo niet, zou je mij dan een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan voer ik graag een reset uit op je simkaart en dataroaming! 

Groetjes,
Amy

Beste

Bedankt voor alle reacties. Waarschijnlijk was het probleem dat ik hier vrijwel geen bereik heb hier in de ardennen.

Dus uit en aanzetten werkt dan ook niet.  

Als ik naar het dorp ga heb ik wel een beetje bereik en werkt internet wel.

Zit in een uithoek want bellen gaat ook niet goed hier. Zelfs nood oproep gaat niet.

Bedankt voor de adviezen.

Willem.

 

Reageer