Skip to main content

.

Ik heb een abonnement van Simyo (alleen bellen, geen data). De telefoon (eSIM) krijgt geen verbinding met het netwerk.

Heb al vanalles geprobeerd wat ik op dit forum terug kon vinden maar zonder resultaat. De eSIM is wel actief volgens de app (en werkt binnen Europa gewoon). 

Mijn vriendin heeft exact hetzelfde probleem, zij heeft wel een data bundel. Ze heeft ook een ander nummer van Simyo met een fysieke simkaart dit werkt wel gewoon. Probleem lijkt zich enkel voor te doen met de eSIM. 

Beste ​@BENQNL zie onderstaande links voor aanvullende info:

https://www.simyo.nl/klantenservice/roaming

en

https://www.simyo.nl/klantenservice/netwerk/telefoonverbinding#buitenland

Succes.

 


Dankjewel voor je reactie. Helaas lukt het niet, wat ik ook probeer. Ik heb het inmiddels opgegeven en de lijn uitgeschakeld omdat ik geen zin heb om er nog meer tijd in te steken. 


Beste ​@BENQNL je kunt denk ik ook het beste een lokale simkaart kopen, want als ik de kosten zo zie voor bellen via Simyo, kost het een ‘vermogen’.

 


Hoi ​@BENQNL,

Bedankt voor je bericht. Super vervelend dat je geen verbinding hebt in het buitenland. Ik heb iets meer informatie nodig om je beter te kunnen helpen. Zou je deze vragen voor mij kunnen beantwoorden:

  • Je geeft aan dat je eSIM niet werkt in de Verenigde Staten, werkte je eSIM hiervoor wel in Europa?
  • Heb je eSIM hebt geïnstalleerd in de VS of was deze al geïnstalleerd?
  • Krijg je een foutmelding als je een netwerk probeert te selecteren?
  • Welk toestel heb je (merk + model)?
  • Welke stappen heb je zelf al ondernomen? 

Zodra ik dit weet kan ik even met je meekijken naar een oplossing. Overigens bedankt voor je hulp ​@JanD!

Groetjes,
Seren


Reageer