.

Beantwoord

Waarom doet mijn internet in het buitenland het niet?


Hoi!
Ik ben nu op vakantie en heb een abonnement bij Simyo. Ik heb mijn online instellingen gewijzigd naar internet in het buitenland aan en volgens mij is alles op mijn telefoon juist ingesteld. Internet doet het helaas toch niet. Bellen en sms wel. Hoe kan ik dit oplossen?

Groetjes Margot
icon

Beste antwoord door Caspar 1 August 2016, 14:38

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 7
Heb je dataroaming aan staan? Heb je euinternet uit staan? Is je APN portalmmm.nl?
Roaming staat aan. Hoe moet ik de rest checken?
Reputatie 7
In je instellingenmenu in je telefoon. Je moet kijken bij iets wat lijkt op mobiel netwerk / mobiele provider.
Apn klopt
Reputatie 7
Oke, en euinternet uit?

Je hebt zeker weten in je Mijn Simyo internet aangezet?
Ja heel zeker. Eu internet uitzetten kan ik niet vinden. Zit dat ook op de samsung? Ik heb dit probleem al een hele tijd ( met meerdere telefoons)
Reputatie 7
Dan zal Simyo hierop moeten gaan inhaken.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Margooot,

Welkom op het forum.

Wat vervelend dat het je nog niet is gelukt om te internetten in het buitenland, ondanks de hulp van RicoK.

Mooi dat de instellingen al juist staan. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en het internet in het buitenland gereset. Doe even je toestel helemaal uit en aan om te kijken of het heeft geholpen! Verder raad ik je aan om verschillende netwerken te proberen. Dit kun je in je instellingen van je toestel doen!

Laat je me weten of het je is gelukt?

Groetjes,
Caspar
Het is gelukt!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Margooot,

Yes, dat is precies het bericht waar we op hoopte! Heel fijn om te zien dat het nu wel gelukt is. Mocht je nog vragen hebben, laat je het dan weten?

Ik wens je nog veel plezier in het buitenland :)

Groetjes,
Angela

Reageer