Skip to main content
Hallo, ik heb geen internet in het buitenland ondanks de juiste instellingen. Kunnen jullie bij Simyo hier naar kijken?
Je hebt het niet over bellen dus ik neem aan dat dat wel werkt.

Twee dingen om te checken:

1. Heb je prepaid? Dan is er geen mobiel internet in het buitenland.

2. Staat mobiel internet in het buitenland aan in "Mijn Simyo"? Zo ja dan moet er iets gereset worden misschien.



Je kunt ook proberen handmatig een andere provider te kiezen.
Ik heb mijn mobiel internet aangezet in het buitenland. Bellen is geen probleem.
Staat (data) roaming aan op je mobiel?
Jazeker
Probeer eens vliegtuigstand aan en weer uit. Gesamelijke forces..
Helaas werkt ook niet.
Ik ben benieuwd of je een buitenlandse sim (ruim begrip) kunt testen in je telefoon en jouw sim vice versa,en nog meer naar wat het resultaat is
Hoi Mirjam73, welkom op het Simyo forum 🙂.



Wat onhandig dat je in het buitenland zit zonder internetverbinding. Er lijkt inderdaad iets niet goed te gaan met de instelling op je Simyo simkaartje. Ik heb het daarom meteen doorgestuurd naar onze technische heren. Ze gaan er zich meteen over buigen en je simkaart goed aanmelden op het netwerk.



Wil jij na 17.00 je telefoon eens opnieuw opstarten en handmatig willen zoeken naar een netwerk? Je telefoon maakt dan als het goed is meteen weer verbinding met het netwerk.



Sorry voor het ongemak!



Groetjes, Tiury



Bedankt voor jullie hulp, Friesian en Raytje!

Reageer