Ik heb 2x een minuut bellen in Indonesie geregistreerd gekregen, terwijl ik niet heb opgenomen.
Hoe kan dit? Als ik gebeld heb, wil ik ook niet hoeven betalen.
Groeten,
Pieter
Bladzijde 1 / 1
Hoi Pieter123456,
Welkom op het Simyo Forum!
Wat vervelend dat er verwarring is ontstaan over je verbruik in het buitenland! Ik heb je aansluiting erbij gepakt, en ik zie dat er tweemaal twee minuten gerekend zijn omdat je vanuit Indonesië naar dit nummer gebeld hebt: 0612001330. Dit is gebeurd op 3 oktober. Kun je dit plaatsen? 🙂 Je geeft namelijk aan dat je op een bepaald moment niet hebt opgenomen, maar wat je bij je verbruik ziet gaat om een tweetal aan uitgaande gesprekken. Kun je me meer vertellen over de situatie? Dan kan ik voor je uitzoeken wat er aan de hand is!
Groetjes,
Jihane
Welkom op het Simyo Forum!
Wat vervelend dat er verwarring is ontstaan over je verbruik in het buitenland! Ik heb je aansluiting erbij gepakt, en ik zie dat er tweemaal twee minuten gerekend zijn omdat je vanuit Indonesië naar dit nummer gebeld hebt: 0612001330. Dit is gebeurd op 3 oktober. Kun je dit plaatsen? 🙂 Je geeft namelijk aan dat je op een bepaald moment niet hebt opgenomen, maar wat je bij je verbruik ziet gaat om een tweetal aan uitgaande gesprekken. Kun je me meer vertellen over de situatie? Dan kan ik voor je uitzoeken wat er aan de hand is!
Groetjes,
Jihane
Hoi Jihane,
bedankt voor het antwoord. na nog wat verder speuren, blijkt dat 0612001330, gewoon 1330 te zijn.
Dit is de afzender van het sms-bericht, Welkom in Indonesie, bellen naar NL kost .....
Dit is niet bewust gebeurd natuurlijk. Als dit een niet te bellen nummer is, hoe kan dit dan? Het enige wat ik kan bedenken is een 'broekzak' belletje 😞.
Kan dit eventueel worden kwijtgescholden?
Vriendelijke groet,
Pieter
bedankt voor het antwoord. na nog wat verder speuren, blijkt dat 0612001330, gewoon 1330 te zijn.
Dit is de afzender van het sms-bericht, Welkom in Indonesie, bellen naar NL kost .....
Dit is niet bewust gebeurd natuurlijk. Als dit een niet te bellen nummer is, hoe kan dit dan? Het enige wat ik kan bedenken is een 'broekzak' belletje 😞.
Kan dit eventueel worden kwijtgescholden?
Vriendelijke groet,
Pieter
Hoi Pieter123456,
Dat is heel scherp van jou! Het gaat hier inderdaad om de afzender van het sms-bericht met de tarieven in Indonesië. Beide gesprekken zijn na 1.19 minuten en 1.18 minuten afgebroken. Dat is niet toevallig, want als je dit nummer belt krijg je niemand aan de lijn. Vandaar dat het belletje automatisch na deze tijd wordt afgebroken.
De gesprekken staan op het netwerk geregistreerd, er is dus wel echt gebeld. Ik ga er daarom ook vanuit dat het om een 'broekzak' belletje gaat. Ik snap dat het niet de bedoeling was om dit nummer te bellen. Dat is heel vervelend. Daarom wil ik je graag eenmalig tegemoet komen. Je hoeft maar één van de twee gesprekken te betalen. Vind je dit een goede oplossing?
Groetjes,
Samantha
Dat is heel scherp van jou! Het gaat hier inderdaad om de afzender van het sms-bericht met de tarieven in Indonesië. Beide gesprekken zijn na 1.19 minuten en 1.18 minuten afgebroken. Dat is niet toevallig, want als je dit nummer belt krijg je niemand aan de lijn. Vandaar dat het belletje automatisch na deze tijd wordt afgebroken.
De gesprekken staan op het netwerk geregistreerd, er is dus wel echt gebeld. Ik ga er daarom ook vanuit dat het om een 'broekzak' belletje gaat. Ik snap dat het niet de bedoeling was om dit nummer te bellen. Dat is heel vervelend. Daarom wil ik je graag eenmalig tegemoet komen. Je hoeft maar één van de twee gesprekken te betalen. Vind je dit een goede oplossing?
Groetjes,
Samantha
Beste Samantha,
bedankt voor je begrip. Ik begrijp dat ondanks dat er niet daadwerkelijk gebeld is, ik mazzel heb gehad dat het bericht niet langer duurde. Het schrappen van één gesprek van de rekening lijkt mij een prima oplossing.
Ik neem aan dat ik hier niets voor hoef te doen en dat het verrekend wordt met een latere rekening oid?
Bedankt voor de coulance.
Vriendelijke groet,
Pieter
bedankt voor je begrip. Ik begrijp dat ondanks dat er niet daadwerkelijk gebeld is, ik mazzel heb gehad dat het bericht niet langer duurde. Het schrappen van één gesprek van de rekening lijkt mij een prima oplossing.
Ik neem aan dat ik hier niets voor hoef te doen en dat het verrekend wordt met een latere rekening oid?
Bedankt voor de coulance.
Vriendelijke groet,
Pieter
Hoi Pieter123456,
Graag gedaan! Fijn dat je dit een goede oplossing vindt.
Je hoeft niets te doen voor de coulance. Ik heb de vergoeding voor je aangevraagd. Je zult op je november factuur zien dat je maar voor één gesprek betaalt.
Mocht je hier nog vragen over hebben, dan kun je mij dit laten weten!
Groetjes,
Asma
Graag gedaan! Fijn dat je dit een goede oplossing vindt.
Je hoeft niets te doen voor de coulance. Ik heb de vergoeding voor je aangevraagd. Je zult op je november factuur zien dat je maar voor één gesprek betaalt.
Mocht je hier nog vragen over hebben, dan kun je mij dit laten weten!
Groetjes,
Asma
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.