.

Beantwoord

Voor opleiding naar het buitenland

  • 12 January 2013
  • 1 reactie
  • 451 Bekeken

Badge
Beste Simyo,

Donderdag 24 januari aanstaande vertrek ik naar Engeland voor een deel van mijn opleiding. Ik zal daar 1.5 jaar verblijven. Momenteel heb ik een abbonement bij Simyo met 250 belminuten/sms en 1 gig internet. Zodra ik vertrek is een abbonement natuurlijk overbodig omdat ik geen gebruik kan maken van de smsjes en het beltegoed. Nu wil ik wel mijn huidige nummer houden voor wanneer ik weer terug kom in Nederland. Mijn vraag is dus:

Wat zijn de opties in mijn situatie?

Zelf zat ik al te denken dat ik mijn huidige nummer omzet in prepaid. Op die manier behoud ik het nummer en heb ik geen maandelijkse lasten voor iets wat ik toch niet kan gebruiken. Alleen moet ik dan wel weer een nieuwe simkaart bestellen met nummerbehoud?!

Als er betere opties zijn hoor ik het graag!

Met vriendelijke groet,

Bastian
icon

Beste antwoord door Alex 14 January 2013, 16:40

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Bastian,

De optie die je zelf heb bedacht zou ook mijn antwoord zijn. Op die manier behoud je je nummer en hoef je slechts 1 keer per half jaar een sms te versturen of een uitgaande oproep te plegen om het nummer actief te houden. In dit topic staat uitgelegd hoe je kan overstappen van een Simyo abonnement naar een prepaid aansluiting.

Groetjes,

Alex

Reageer