Vandaag voor het eerst in Duitsland sinds ik gebruik maak van Simyo. Over de grens viel gelijk mn verbinding weg. Gelukkig had mijn partner wel verbinding (geen Simyo!). Daarna alles gecheckt, handmatig een APN aangemaakt en verschillende malen herstart. Niets helpt helaas. Bij mijn verbinding staat 'simyo EDGE'. Wat kan ik nog doen?
Hallo
https://www.simyo.nl/klantenservice/roaming
Succes.
Bedankt voor de tip @JanD, maar dat is het eerste dat ik heb gecontroleerd.
Hallo
Dat zou ik activeren.
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat balen dat je geen verbinding hebt in Duitsland! Heb je ook geprobeerd om handmatig een netwerk te selecteren? Wellicht dat het hiermee lukt om een verbinding te krijgen. Voor nu heb ik een reset uitgevoerd op de dataroaming van je simkaart. Zou je de telefoon voor 10 minuten kunnen uitschakelen zodat de reset kan voltooien?
Ik hoor graag of je hierna weer bereik hebt.
Bedankt voor je hulp
Groetjes,
Amy
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.