Skip to main content

.

Vandaag voor het eerst in Duitsland sinds ik gebruik maak van Simyo. Over de grens viel gelijk mn verbinding weg. Gelukkig had mijn partner wel verbinding (geen Simyo!). Daarna alles gecheckt, handmatig een APN aangemaakt en verschillende malen herstart. Niets helpt helaas. Bij mijn verbinding staat 'simyo EDGE'. Wat kan ik nog doen?

Hallo @Gerrie75 , zie onderstaande link voor een mogelijke oplossing:

https://www.simyo.nl/klantenservice/roaming

Succes.

 


Bedankt voor de tip @JanD, maar dat is het eerste dat ik heb gecontroleerd.

 


Hallo @Gerrie75 Ik zie dat je bellen via 4G hebt uitgeschakeld, waarom?

Dat zou ik activeren.

 


@JanD Bellen via 4G staat uit omdat mijn nummerherkenning het niet doet wanneer dit aan staat. Dit staat volgens mij los van het probleem dat ik geen mobiele data kan gebruiken in Duitsland.


Hoi @Gerrie75,

Bedankt voor je bericht. Wat balen dat je geen verbinding hebt in Duitsland! Heb je ook geprobeerd om handmatig een netwerk te selecteren? Wellicht dat het hiermee lukt om een verbinding te krijgen. Voor nu heb ik een reset uitgevoerd op de dataroaming van je simkaart. Zou je de telefoon voor 10 minuten kunnen uitschakelen zodat de reset kan voltooien?

Ik hoor graag of je hierna weer bereik hebt.

Bedankt voor je hulp @JanD!

Groetjes,
Amy


Reageer