.

Beantwoord

Volgens mij is er sprake van een schokkend prijsverschil, hoe komt dat?

  • 21 October 2014
  • 4 reacties
  • 499 Bekeken

Badge
Moest voor mijn vakantie een nummer in Israel bellen. Verbaasd bekijk ik de afrekening en zie dat Simyo maar liefst 2.50 per minuut rekent, UPC bijvoorbeeld rekent 0.25 per minuut?!
Dit kan toch niet kloppen?
icon

Beste antwoord door Tiury 22 October 2014, 15:50

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge
P.s., mijn abo is sim-only
Badge
Zie dat mijn factuur overigens 1.27 aangeeft p/min i.p.v. 2.50, dat is nog steeds 5x meer dan elders.
Reputatie 4
Badge +8
Als ik mijn dochter in New York bel,
betaal ik voor 17 seconden € 1.02.

En misschien is dit 5x meer dan elders, dan wil ik wel weten wie of wat elders is.

De prijs hangt namelijk allemaal af van de roaming overeenkomst die KPN (want dat is het netwerk waar Simyo gebruik van maakt) met het betreffende land heeft.

Dus "elders" kan een geheel andere afspraak hebben met de diverse landen.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi audiolover,

Wat vervelend dat je niet door had dat een gesprek naar het buitenland zo duur was. Ik wijs je daarom ook graag eerst even op onze tarieven pagina.

Deze tarieven zijn juist heel erg vergelijkbaar met andere mobiele providers. Ik denk dat je het vergelijkt met je vaste aansluiting, wat een heel ander platform is en eigenlijk niet te vergelijken is.

Ik ben heel eerlijk als ik zeg dat er voor internationale gesprekken tal van goedkopere opties zijn 🙂 Heb je daar al eens naar gekeken?

Bedankt voor je reactie koorelle!

Reageer