Skip to main content

.

Is er inmiddels een truc on voicemail vanuit het buitenland uit te zetten? Ik kan wel `1233` bellen, maar `12339` werkt niet, dan krijg ik een lokale stem dat dat een ongeldig nummer is. Als ik `+316120012339` bel, krijg ik hetzelfde als ik `1233` bel. De 9 valt denk ik weg.

Ik heb hier ook een lokaal nummer. Heeft het nog nut om iets door te schakelen of wordt dat afgeraden? Ik kan hier gratis gesprekken ontvangen, alleen gaat mijn telefoon soms niet over en springt hij direct naar mijn voicemail. Dat lijkt ook niet goed te werken als meerdere telefoons over moeten gaan, ook de andere stopt direct met rinkelen zodra de eerste niet bereikbaar is en het gesprek naar mijn voicemail wordt gestuurd. Het lijkt erop dat de gesprekssignalering van de voicemaildienst niet correct is geïmplementeerd.

Beste ​@jschwart zie onderstaande link aangaande instellen voicemail:

https://www.simyo.nl/klantenservice/voicemail#:~:text=Voicemail%20aan%2D%20en%20uitzetten,t%20'UIT'%20naar%201233.

Je kunt dus ook via SMS de voicemail uitzetten.

Succes.

Dit lijkt inderdaad te werken!! Ik kreeg een bericht terug dat over enkele minuten mijn voicemail wordt uitgeschakeld!

Wellicht dat dit ook onder Mijn Simyo benoemd kan worden.

Veel dank voor de info!!

Dit lijkt inderdaad te werken!! Ik kreeg een bericht terug dat over enkele minuten mijn voicemail wordt uitgeschakeld!

Veel dank voor de info!!

Goed om te lezen dat het gelukt is ​@jschwart  en graag gedaan uiteraard.

Je zou mijn antwoord als ‘beste antwoord’ aan kunnen klikken, dan wordt het topic hiermee als beantwoord aangemerkt.

Hi ​@jschwart,

Bedankt voor je bericht.

Veel dank voor de info!!

Goed om te lezen dat het gelukt is ​@jschwart  en graag gedaan uiteraard.

Je zou mijn antwoord als ‘beste antwoord’ aan kunnen klikken, dan wordt het topic hiermee als beantwoord aangemerkt.

Ik zie dat het antwoord van ​@JanD je heeft kunnen helpen hiermee, fijn om te horen dat het is gelukt!

Ik heb het antwoord daarom gemarkeerd als “best answer”. Super bedankt voor je hulp, Jan! 😊

Groetjes,
Roeqajja

Reageer