.

Beantwoord

Verbruik in het buitenland binnen je bundel of buiten je bundel

  • 21 August 2013
  • 6 reacties
  • 838 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 4 reacties
Hallo

ik ga op vakantie naar belgie... kan ik daar gewoon gebruik maken van mijn abonnement? qua belminuten en internet????? of moet ik dat apart betalen?😕
icon

Beste antwoord door de leon 22 August 2013, 00:38

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Bellen, sms-en en internetten in het buitenland valt buiten je bundel(s). Internetten in het buitenland moet je apart aanzetten in je Mijn Simyo omgeving.
Badge
Bellen, sms-en en internetten in het buitenland valt buiten je bundel(s). Internetten in het buitenland moet je apart aanzetten in je Mijn Simyo omgeving.


Thnx De Leon!:D
Badge
Tja Belgie is niet zo ver en ze spreken er op veel plaatsen Nederlands. Je zou bijna vergeten dat het 'gewoon' het buitenland is...
Reputatie 7
Hahaha, zonder beledigend over te komen, ik hoop dat ik niemand tegen de schenen schop, maar zodra ik maar spreekwoordelijk een meter over de landsgrens met onze zuiderburen ben, merk ik aan alles dat ik wél in het buiten land ben.....:D
Reputatie 7
Badge +9
, merk ik aan alles dat ik wél in het buiten land ben.....:D

Amai zenne.:p
Badge +6
Hallo

ik ga op vakantie naar belgie... kan ik daar gewoon gebruik maken van mijn abonnement? qua belminuten en internet????? of moet ik dat apart betalen?😕


Hoi Zenn,

Zoals De Leon aangeeft valt het verbruik van je aansluiting in het buitenland buiten je bundel. De tarieven voor het buitenland vindt je hier .

@ De Leon bedankt voor het meedenken.

Reageer