Skip to main content

.

Onze mifi apparaat heeft het in NL goed gedaan maar sinds dat we in Luxemburg zijn werkt hij niet meer Als je hem op de wifi opzoekt geeft hij verbonden zonder internet aan Internet en bellen staan aangevinkt in de Simyo app en de roaming staat aan in de telefoon En helaas nog steeds geen wifi die het doet Nu is mijn vraag staat er nog een instelling verkeerd op mijn simkaart of ligt het ergens anders aan Hoop dat jullie mijn kunnen helpen zodat we weer weer internet hebben op onze vakantie 

Met vriendelijke groet 

Nick van Kampen 

Simyo verleent geen ondersteuning aan mifi apparaten waar een 06-nummer voor wordt gebruikt.

Het is namelijk niet toegestaan een 06-nummer in een mifiapparaat te gebruiken, dat mag alléén met een datasim met een 097-nummer. Simyo levert die niet, o.a. KPN wel.

Zie onderstaande link voor nadere uitleg: @Kampen15 

https://www.acm.nl/nl/telefoonnummers/nummers-en-codes-voor-telecomaanbieders/06-en-0970-nummers-voor-spraak-en-data


Hoi @Kampen15,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat je geen internet hebt.

Zoals @J.D.L. al aangaf zijn onze simkaarten speciaal ontworpen voor smart phones en kunnen wij niet garanderen dat de simkaart werkt in andere apparaten. Bedankt voor je hulp! 😊

Ik zal je sim even resetten. Soms wil dit nog wel eens helpen. Schakel de router een kwartier lang volledig uit. Na dit kwartiertje kan de router weer aan en kan je de verbinding controleren. 

Hopelijk lukt het zo.

Groetjes,
Ashley

 


De ACM geeft aan: Een klant gebruikt toch een 06-nummer voor een 0970-dienst

Neem onmiddellijk maatregelen om het verkeerde gebruik te stoppen. U kunt de dienst beëindigen of de klant een 0970-nummer laten gebruiken. Doet u dat niet? Dan houdt de ACM u verantwoordelijk voor het verkeerde gebruik. Wij kunnen u dan een boete opleggen 🤨🤣🙃


Ik ben benieuwd of Simyo daar aanstoot aan neemt, de ACM blijkt in de praktijk vaak een papieren tijger @Ron H