.

Beantwoord

Verandert mijn belbundel als ik een internetbundel toevoeg om te internetten in het buitenland?

  • 28 December 2016
  • 7 reacties
  • 121 Bekeken

Ik heb nog een oud abonnement zonder internet van Simyo. Nu wil ik voor 14 dagen internet aan zetten in het buitenland. Als ik deze na 14 dagen weer uit zet, val ik dan qua kosten in het nieuwere abonnement of blijf ik gewoon mijn oude abonnement tarief houden?
icon

Beste antwoord door RicoK 28 December 2016, 16:29

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Hallo,

Ik begrijp je vraag niet helemaal, maar sowieso heeft Simyo geen buitenland bundel en krijg je hoe dan ook een rekening achteraf. Vanaf medio 2017 gaan je buitenland kosten vanuit de bundel.
Ik zal het proberen anders te stellen. Ik betaal nog 3 euro per maand. Nieuwe abonnementen betalen 5 euro per maand. Als ik nu mijn buitenland en binnenland internet aanzet via de computer en mijn telefoon en dit dan voor 14 dagen. Daarna zet ik het internet weer uit. Blijf ik dan bij het 'oude' 3 euro per maand betalen of ga ik dan over naar het 'nieuwe' 5 euro per maand betalen? Ik gebruik internet alleen met WIFI, dus heb ik het in Nederland nooit nodig. Nu ga ik op vakantie naar een land waar men bijna geen WIFI heeft. Ik hoop dat het nu een beetje duidelijker is. met vriendelijke groet Nancy
Reputatie 7
Volgens mij ga je een contract aan op basis van je aansluiting. 'Extra' bundels, zoals een internetbundel kun je iedere maand uit- en weer aanzetten.Probeer dit maar eens via je Mijn Simyo. Dan zul je zien dat je belbundel niet verandert.

Let wel:
- databundels neem je af voor de duur van een maand dus niet, zoals in jouw geval, 14 dagen.
- en, belangrijker, buitenlandse data gaan NIET uit je bundel. Dus als je voor het buitenland een bundel aanschaft dan kom je bedrogen uit c.q. van een koude kermis thuis. Pas medio 2017 gaan de buitenlandse kosten wel uit de bundel.
Ja je houd gewoon wat je hebt. Je zet enkel een service aan en uit.
Aangezien ik nu op m'n telefoon zit kan ik niks aanpassen. Maar je hoeft enkel de opties aan te zetten. Neem geen bundel want je heb er niks aan in het buitenland zoals RicoK al schreef.
Thanks guys.
Badge +7
Hoi NancyS,

Welkom op het Simyo forum! :)

Wat leuk dat je naar het buitenland gaat! Zoals RicoK en Raytje al hebben uitgelegd, hoef je geen internetbundel te nemen om te kunnen internetten in het buitenland. Het enige dat je hoeft te doen, is de optie 'Internet in het buitenland' aanzetten op Mijn Simyo. Ik zie dat je deze optie al aan hebt staan, heel goed!

Als je nog andere vragen hebt, laat je dit dan weten?

Groetjes,
Samantha

@RicoK & Raytje, heel erg bedankt voor jullie hulp, heb er niets aan toe te voegen 🙂

Reageer