.

Beantwoord

Uw simkaart kan geen verbinding maken?

  • 16 January 2019
  • 5 reacties
  • 430 Bekeken

Badge
Ik heb de een nieuwe smartphone Galaxy A8 een week in gebruik.
De simkaart is goed geplaatst. Ik ben nu op Lanzarote en wil gaan bellen.
Ik zie netwerk bereik voor bellen met 3 providers die automatisch laat inloggen en krijg de melding van de de titel van deze vraag.
Ook als ik een bepaald nummer bel komt die melding.
Ik heb mijn instellingen in mijn Simyo geconroleerd en die zijn volgens mij allemaal goed.
Heeft iemand een idee wat de oorzaak is?
icon

Beste antwoord door Cornico 17 January 2019, 12:57

Bekijk originele reactie

5 reacties

Al geprobeerd handmatig een netwerk te kiezen waar het wel mee lukt?
Badge
Dank voor je suggesties, maar dat had ik ook al gedaan. Ik heb netwerk ontvangst en ik zie de 3 netwerken staan,
Automatisch verbinden, 1 voor 1 verbinden en proberen nummers te bellen allemaal na een poosje dezelfde popup met de melding van mijn onderwerp.
Ik denk dat ik straks met een andere telefoon Simyo ga bellen en vragen of zij iets weten of misschien iets kunnen resetten.
Zelf heb ik al een paar keer de simkaart bevestiging goed gecontroleerd, de smartphone al 2 x naar fabrieksinstelling teruggezet en steeds als allereerste de telefoon functie uitgeprobeerd.
Steeds hetzelfde, alles exact dezelfde instellingen op smartphone en op Simyo met dezelfde bundel van Simyo als het apparaat van mijn echtgenote.
Een moderator zal hier reageren en eventueel een reset uitvoeren op je buitenland verbinding.
Badge
Inmiddels had ik de Simyo service gebeld en daar heeft Fatima mij uitstekend geholpen door alles te resetten en het toestel daarna pas weer na een half uur aan te zetten, waarna ik verbinding met een netwerkoperator kon maken.
Helemaal blij en tevreden weer met dank aan Fatima.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Cornico,

Welkom op het Simyo Forum!

Dankjewel voor je terugkoppeling! Fijn om te horen dat alles weer goed werkt 🙂 Laat jij het weten als je nog een vraag over hebt? Ik zal aan Fatima doorgeven dat alles intussen weer vlekkeloos verloopt.

@ Ray, dankjewel voor je hulp!

Groetjes,
Jihane

Reageer