Pas op als je een toezegging krijgt van een medewerker inzake een onjuiste rekening wordt dit niet uitgevoerd.
Mevrouw Lovella doet op 25 feb. jl een toezegging voor een creditnota. Nu blijkt zijn opeens vertrokken te zijn en een heer Veldhuis zegt niets te kunnen vinden in het log.
Kunt mij de opname van de gesprekken doen toekomen van 25 feb. jl.
Bladzijde 1 / 1
Hoi pksimyo,
Zou je mij een privé bericht kunnen sturen en daarin het telefoonnummer willen vermelden waarmee je de klantenservice hebt gebeld? Dan kunnen we het gesprek voor je terugluisteren en nagaan wat er is afgesproken.
Groetjes,
Alex
Zou je mij een privé bericht kunnen sturen en daarin het telefoonnummer willen vermelden waarmee je de klantenservice hebt gebeld? Dan kunnen we het gesprek voor je terugluisteren en nagaan wat er is afgesproken.
Groetjes,
Alex
Beste Alex, Hierbij de datum en tijdstip van de toezegging van het gesprek. 25-02-2013 09:16 Gesprek naar 1200 00:27:46 0,00. 06* Ik verneem graag uw reactie.
Hoi pksimyo,
Ik heb de gegevens doorgestuurd naar naar de manager van de telefonische klantenservice. Zodra ik bericht terug heb, laat ik het weten.
Groetjes,
Alex
Ik heb de gegevens doorgestuurd naar naar de manager van de telefonische klantenservice. Zodra ik bericht terug heb, laat ik het weten.
Groetjes,
Alex
Hoi pksimyo,
Ik heb je mail beantwoord. Het toegezegde coulance bedrag zal worden verrekend op je factuur. Excuses voor het ongemak.
Groetjes
Alex
Ik heb je mail beantwoord. Het toegezegde coulance bedrag zal worden verrekend op je factuur. Excuses voor het ongemak.
Groetjes
Alex
Mooi opgelost zo zie je dat forum echt een meerwaarde heeft
Hoi Erickiel,
Dat is zeker zo het forum heeft zeker een meer waarde.
Dat is zeker zo het forum heeft zeker een meer waarde.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.