.

Beantwoord

tijdelijk internet in het buitenland, wat is de goedkoopste oplossing?

  • 24 August 2014
  • 3 reacties
  • 936 Bekeken

Wij gaan volgend weekend op vakantie en willen voor 1 maand kunnen internetten, ik heb een tablet (SAMSUNG) normaal heb ik een sim only  op mijn telefoon zonder internet bundel.
Wat is nu de goedkoopste manier om onbeperkt te internetten in het buitenland ( binnen de EU)
icon

Beste antwoord door Tiury 27 August 2014, 13:00

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi peetje, welkom op het Simyo forum 🙂!

Wat fijn dat je nog lekker op vakantie gaat! Het is bij Simyo helaas niet mogelijk om een bundel aan te schaffen, waardoor je onbeperkt kunt internetten in het buitenland. Elke MB die je verbruikt, valt buiten je bundel. Als je binnen EU-lidstaten bent, kost je een MB in totaal €0,25. Iets om voorzichtig mee te zijn dus.

Ik adviseer vaak in zo'n geval om lokaal een simkaartje aan te schaffen. Nou heb ik het idee dat je door verschillende landen gaat reizen, wat dus in dit geval weer lastig is of is dit niet het geval?
Dank je wel voor je reactie,  we reizen inderdaad door meer landen.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi peetje,

Dan is het voor mij in ieder geval heel lastig om een gepast aanbod te doen. Echte buitenland bundels heeft Simyo helaas niet 😞. Simyo heeft wel een blog geschreven over het besparen van data en eventuele dataverslinders uit te zetten. Hierdoor kun je alsnog gebruik maken van het internet, maar dan met een beter inzicht 🙂

Je kunt deze blog hier vinden.

Ondanks dat ik je teleur moest stellen, wil ik je wel een hele fijne reis wensen 🙂

Reageer