Skip to main content
Ik ben momenteel in Italië op vakantie en op het scherm van mijn samsungtelefoon komt de r van roaming te staan. Betekent dit dat nu de tarieven gelden die ik via een sm-je heb doorgekregen of zijn dit andere tarieven? Ik wil wanneer ik thuis kom niet "verrast" worden met een erg hoge telefoonrekening.
Bellen binnen Zone 1 (daar valt Italië ook onder) kost € 0,29 per minuut met een minimum van 30 seconden. Dit geldt ook voor bellen naar NL. Gebeld worden kost € 0,08 per minuut en een sms versturen € 0,10. Sms ontvangen is gratis.
Ik ben momenteel in Italië op vakantie en op het scherm van mijn samsungtelefoon komt de r van roaming te staan. Betekent dit dat nu de tarieven gelden die ik via een sm-je heb doorgekregen of zijn dit andere tarieven? Ik wil wanneer ik thuis kom niet "verrast" worden met een erg hoge telefoonrekening.



Hoi Corry,



Welkom op het forum!

De tarieven zijn zoals Scotsman ze opnoemt. Dit zijn de tarieven die je per sms hebt ontvangen. Je hoeft niet bang te zijn voor erg hoge rekeningen. Je dient er wel rekening mee te houden dat het gebruik in het buitenland van je aansluiting buiten de bundel valt.



@ Scotsman bedankt voor het meedenken.

Reageer