Skip to main content
Beste Simyo-medewerker,



Ik heb via 'Mijn Simyo' het knopje voor 'internet op je mobiel' uitgezet. In het buitenland zoekt en gebruikt je mobiel automatisch naar een andere (tijdelijke) provider en ik vroeg mij af of internet op je mobiel dan nog steeds afgesloten blijft. Ik wil namelijk voorkomen dat ik straks ineens een hoge rekening krijg!



Mvg,

Julia
Hoi Julia Hasselt, welkom op het Simyo forum :)



Jij hebt op 10 juni de opties 'Internet op je mobiel' en 'Bellen in en naar het buitenland' uitgezet.

Dit is dus uitgeschakeld totdat jij het weer aanzet. Of je nu in Nederland bent, of in het buitenland.



Met prepaid kun je overigens helemaal niet internetten in het buitenland, maar ook bellen gaat nu niet.
Beste Ernst,



Dankuwel voor uw reactie! Wat betreft internet op mijn mobiel is alles nu duidelijk. 

U zei in uw reactie hierboven '...., maar ook bellen gaat nu niet'. Wat bedoelt u hiermee? Ik heb namelijk het knopje 'bellen in en naar het buitenland' wel op aan staan...



Graag uw reactie!



Met vriendelijke groet,

Julia
Hi Julia Hasselt,



Je hebt helemaal gelijk, ik keek verkeerd. Je hebt op 10 juni de optie 'Bellen in en naar het buitenland' áángezet in plaats van uitgezet.

Ik zal m'n lenzen eens oppoetsen...

Reageer