.

Beantwoord

Smsen/bellen

  • 12 May 2013
  • 3 reacties
  • 366 Bekeken

Badge
als ik smsen/bellen in en naar het buitenland instel, gaat het dan gewoon van die sms/belminuten af of komen er extra kosten bij ?
en ik had een vraag over mijn internet abonement , is dat nog steeds geledig wanneer ik in het buitenland ben ?
icon

Beste antwoord door Charlene 15 May 2013, 11:47

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Als je een sms stuurt binnen Nederland, gaat dat gewoon van je beltegoed. Sms naar een Nederlands nummer van iemand die in het buitenland zit. Idem.
Sms naar buitenlands nummer valt buiten de bundel. Als jij in het buitenland bent en sms stuurt naar Nederland, valt dat ook buiten je bundel. Dus dan zijn er wel extra kosten. 

Met Simyo kan je (nog) niet in het buitenland internetten. 
Badge +1
Alsje in het buitenland belt en gebeld word gaat dit buiten je bundel, ook sms zenden is buiten je bundel, helaas kan je met simyo of niet internetten in het buitenland, hier zijn ze mee bezig maar nog niet bekend wanneer dit kan
Badge +8
als ik smsen/bellen in en naar het buitenland instel, gaat het dan gewoon van die sms/belminuten af of komen er extra kosten bij ?
en ik had een vraag over mijn internet abonement , is dat nog steeds geledig wanneer ik in het buitenland ben ?


Hoi Anna Mae,

Zoals de leon en erickiel al aangeven, valt bellen/smsen in en naar het buitenland altijd buiten je bundel. Dit gaat dus niet van je minuten/smsjes af, maar wordt apart in rekening gebracht tegen speciale tarieven.
Die kun je hier nalezen.

Internet in het buitenland is inderdaad nog niet mogelijk bij Simyo.
Het is nog niet duidelijk op welke termijn dat wel mogelijk zal zijn.

Groetjes,

Charlene

Reageer