.

Beantwoord

sms versturen vanuit Italie en er staat bij verbruik uit zwitserland?

  • 23 July 2012
  • 4 reacties
  • 686 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Hallo, mijn zoon zit nu in Italie. Hij is vanaf schiphol naar Milaan (malpensa) gevlogen maar nu kijk ik op zijn verbruik en er staat een sms verzonden uit zwitserland? Italie is zone 1 en zwitserland zone 2 dus dit scheelt nogal op een sms! Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Groentjuh 24 July 2012, 12:21

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge
Het is bij die ene sms gebleven de rest komt wel uit Italie gelukkig! (ik zit trouwens ingelogd op mijn simyo bij m'n andere zoon dus dat is niet het nummer waar het om gaat!) Maar toch raar dat er een sms uit zwitserland kwam.
Reputatie 7
Badge +9
Zwitserland en Italiƫ grenzen aan mekaar. Misschien dat het mobieltje met een zwitsers netwerk kon verbinden. Ik weet niet naar welk vliegveld hij vloog, maar het lijkt mij niet onmogelijk dat tijdens zijn reis daar naartoe, zijn toestel met een zwitsers netwerk verbonden heeft.
Badge
Dan zal dat het wel geweest zijn. Schrok alleen even want of 0,50 cent of 0,11 cent voor een sms dat scheelt nogal, en we hadden gister veel zitten sms-en! Maar nu gaat het weer goed!

Bedankt voor je antwoord.

Gr, Sandy
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Sandy,

Zoals Groentjuh aangeeft lijkt het er op dat je het toestel aangemeld stond op het Italiaanse netwerk. Zwitserland en Italiƫ grenzen inderdaad aan elkaar. Volgens mij spreken ze in sommige delen van Zwitserland zelfs Italiaans toch?

Groetjes,

Alex

Reageer