Skip to main content
Hallo,



Ik wil graag sms'jes kunnen ontvangen in het buitenland.

Bij mijn Simyo instelling heb ik hem al ingesteld op buitenland,

alleen geeft mijn telefoon aan dat er geen netwerk ingesteld is.



Wie kan mijn helpen?



Groet,

Marjolein
Hoi Marjolein,



Waarschijnlijk staat je toestel ingesteld om alleen het KPN netwerk te ontvangen, als je in de grensstreek woont is dat prima. Ga je echter naar het buitenland dan moet je instelling op 'automatisch' staan voor het netwerk.

Hoe dat op jouw toestel moet weet ik niet, maar m.b.v. de handleiding of een verdere vraag hier zal dit wel lukken.



Succes!
Hoi Marwelling,



Ik zie dat je in dit topic ook je vraag hebt gesteld. Is het gelukt met de tip van franswon?



Hoi Marjolein,



Waarschijnlijk staat je toestel ingesteld om alleen het KPN netwerk te ontvangen, als je in de grensstreek woont is dat prima. Ga je echter naar het buitenland dan moet je instelling op 'automatisch' staan voor het netwerk.

Hoe dat op jouw toestel moet weet ik niet, maar m.b.v. de handleiding of een verdere vraag hier zal dit wel lukken.



Succes!




Heb je daarnaast geprobeerd om handmatig in je telefoon een netwerk te selecteren? Je kunt alle netwerken bij langs gaan totdat je verbinding krijgt met een netwerk :)



Als het niet werkt, geef je dan aan welke melding je ziet? Ook in welk land je bent en welke netwerken er verschijnen? Is het daarnaast mogelijk om je simkaart te testen in een andere telefoon? Als je een andere simkaart hebt, dan kun je deze ook testen in je eigen telefoon.



Laat je het weten?



@franswon; dankjewel voor je goede hulp, top!

Reageer