.

Vraag

Sms berichten komen niet aan in Ecuador

  • 13 November 2012
  • 3 reacties
  • 544 Bekeken

Badge
Goede middag,
Mijn sms-jes komen in ecuador niet aan. De optie 'bellen in en naar buitenland' staat op aan. Heb ik nog iets vergeten?
Alvast dank voor uw reactie.

3 reacties

Badge +2
Beste Ecuador,

Wij verzoeken je ons te voorzien van nadere informatie zodat wij je beter van dienst kunnen zijn. Heb je dit probleem met één bepaald nummer in Ecuador of met meerdere nummers?

Groetjes,

Arie
Badge
Bedankt voor je bericht, maar dit is het enige nr waar naar toe ik een paar keer een sms heb verzonden. Bellen naar dat nummer gaat wel, wel met de vaste telefoon. Alvast dank.
Reputatie 2
Badge +1
Hey Ecuador,

Wanneer je geen SMS berichten kan versturen wil ik je vragen om het volgende te controleren:

• Controleer of het nummer van de SMS berichtencentrale (correct) is ingesteld. Het juiste nummer is +31653131313
• Controleer in menu 'Berichten' of het type, protocol of formaat bericht ingesteld staat op één van de volgende waarden: Tekst, SMS of Standaard
• Het kan zijn dat de outbox of verzonden berichten in het toestel (of op de sim) vol is. Oude opgeslagen berichten moeten op tijd worden gewist.

Zou je dit even kunnen controleren en kunnen laten weten of dit het probleem verholpen heeft?

Reageer