Skip to main content

.

Ik ervaar slecht internet in het buitenland. Regelmatig kom ik in België en werkt mijn internet niet of heel slecht. Ik heb mijn instellingen reeds vergeleken met die van mijn vader, welke hetzelfde abonnement heeft. Is er een mogelijkheid dat dit aan mijn simkaart ligt?

Mvg. Iris Koster

Heb je al eens handmatig een andere provider gezocht voor een beter resultaat @IrisKx ?

Hoi @IrisKx,

Bedankt voor je bericht. Ik vraag mij net zoals @JanD af of je al hebt geprobeerd om handmatig een netwerk te selecteren? Het kan zijn dat een buitenlands netwerk betere verbinding heeft. Ook kun je proberen om jouw internet opnieuw handmatig in te stellen.

G​​raag hoor ik van je of dit heeft gewerkt. Als dit niet het geval is kunnen we samen verder kijken naar een oplossing. 

Groetjes,
Seren

Hoi, 

Bedankt voor de reactie! Beide heb ik al geprobeerd helaas.  

Groet,

Iris Koster

Hoi @IrisKx,

Bedankt voor je reactie. Ik kijk graag met je mee wat er aan de hand zou kunnen zijn.

Ik heb je aansluiting er meteen bij gepakt en ik zie dat je een verouderde simkaart hebt en dat deze toe is aan vervanging. Dit is waarschijnlijk de reden dat je internet niet goed werkt. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je persoonlijke gegevens? Ik vraag dan graag kosteloos een nieuwe simkaart voor je aan.

Ik heb voor nu een reset uitgevoerd op je simkaart. Het zou kunnen dat dit als tijdelijke oplossing werkt. Zou je je telefoon nog even uit kunnen schakelen voor 15 minuten zodra je dit leest? Dit is om de reset te voltooien. 🙂

Groetjes,
Roeqajja

Reageer