.

Beantwoord

Sinds vandaag heb ik geen bereik meer in Duitsland. Wat nu?

  • 12 June 2018
  • 8 reacties
  • 115 Bekeken

Hallo,

Ik woon momenteel, voor mijn stage, een half jaar in Bremen. Inmiddels woon ik hier al 18 weken en tot nu toe geen problemen gehad met bellen. Sinds vandaag ben ik ineens niet meer aangesloten bij een netwerk en kan ik niet meer bellen. Een paar keer mijn telefoon opgestart, maar dat hielp helaas ook niet. Ook het simkaartje eruit gehad, maar niks hielp. Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen.
icon

Beste antwoord door Thomas 12 June 2018, 16:07

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hoi
Kijk eens of je simkaart in een ander toestel wel werkt?

Je bent niet door simyo benaderd dat je inmiddels al langer dan vier maanden in het buitenland zit?
Badge
Ik zit op dit moment ook in Duitsland en heb ook geen bereik meer de klantenservice is o ook onbereikbaar!!
Reputatie 6
Badge +4
Hoi kroontje,

Welkom op het Simyo Forum! :)

Oei! Het is niet de bedoeling natuurlijk dat je in Duitsland geen netwerk hebt. Goed dat je even contact met ons opneemt. Zo te zien heb je al een aantal dingen geprobeerd om het weer werkend te krijgen. In je gegevens zie ik dat alles goed staat ingesteld. Ik vermoed dat je alleen nog even handmatig (opnieuw) een netwerk moet selecteren. Dit kun je doen via ons stappenplan in de toestelhulp. Hierna zou het weer moeten werken.

Hou je ons op de hoogte?

Bedankt voor het meedenken Ron H! ;)

Groetjes,
Thomas
Badge
Ron heb ik al geprobeerd maar geen resultaat het probleem schijnt bij KPN te liggen wat ik overal lees!
Badge
Sorry het was gericht aan Thomas!
Reputatie 7
Badge +6
En Thomas dacht dat het Esther was😄
Badge
Allemaal leuk en wel en nog steeds nu langzaamaan 4 uur geen bereik en klantenservice ook niet!! Het begint vervelend te worden!
Reputatie 6
Badge +4
Hoi Kroontje,

Zonet hebben we melding gekregen dat er toch iets speelt bij KPN. Hierdoor is het op dit moment niet mogelijk om goed bereik te krijgen in het buitenland. Excuses daarvoor. Ik begrijp dat dit heel erg vervelend is.We doen ons best om dit zo snel mogelijk op te lossen. Er is nog niet bekend wanneer het verholpen is, wel raad ik je aan om rond 7 uur vanavond het opnieuw te proberen.

Mocht je zien dat het weer werkt, laat je het ons dan weten?

@ Ron H het lijkt ook zo op elkaar :)

Groetjes,
Thomas

edit: In dit topic houden we iedereen op de hoogte over dit probleem.

Reageer