Skip to main content

.

Ik probeer een vraag te stellen over prepaid gebruik. Kan niet via betaald bellen via Skype. Kan natuurlijk niet met mijn NL simkaart vanuit Azië bellen. De link naar de mail werkt niet. Hoe kan ik mijn vraag stellen? Hoe krijg ik antwoord?????
Je kunt je vraag hier stellen en dan zal een simyo medewerker je vraag behandelen.
Ik heb je vraag net beantwoord in een ander topic van jou. Ik zag deze te laat, maar hij is beantwoord.

https://forum.simyo.nl/stel-vraag-57/behoud-beltegoed-na-half-jaar-12844/#post44437
;44438">Ik heb je vraag net beantwoord in een ander topic van jou. Ik zag deze te laat, maar hij is beantwoord.

https://forum.simyo.nl/stel-vraag-57/behoud-beltegoed-na-half-jaar-12844/#post44437




Hoi Taiwana,



Is de link van Martijn®️ naar de vraag en het antwoord die je hier wilde stellen?
Het is die vraag en die is goed beantwoord, bedankt. Beetje vreemd dat je een email moet sturen om je beltegoed te kunnen behouden.

Blijft het grote probleem dat ik jullie dus niet telefonisch kan bereiken en dat de email link op de website niet werkt. Hoe is dit op te lossen.
Het is die vraag en die is goed beantwoord, bedankt. Beetje vreemd dat je een email moet sturen om je beltegoed te kunnen behouden.

Blijft het grote probleem dat ik jullie dus niet telefonisch kan bereiken en dat de email link op de website niet werkt. Hoe is dit op te lossen.




Hoi Taiwana,



Geen email sturen, hè? Er moet gewoon minstens 1x in de zes maanden verbruik zijn. Een sms vanaf de website is ook al verbruik. Bij de meeste providers moet je iets doen met je aansluiting om hem actief te houden. De termijnen en wat je moet doen, verschillen. Vaak is het opwaarderen.

Vanuit het buitenland zijn wij bereikbaar op: +31-20-2003007 (binnen Nederland werkt dit niet)

Rechtstreeks emailen kan op: email]Klantenservice@simyo.nl[/email]



Groetjes,

Charlene

Reageer