.

Beantwoord

Simyo is duur in buitenland!

  • 29 January 2014
  • 5 reacties
  • 769 Bekeken

Badge
Ik ga met vakantie naar Turkije. Maar ga denk ik maar overstappen naar een andere provider omdat de tarieven van simyo (geld voor bellen, sms, en internet) niet te doen zijn.

Kunnen hier wat aan veranderen.

zou erg fijn zijn.
icon

Beste antwoord door Ernst 30 January 2014, 10:06

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi Derian,

Bellen, sms'en van Turkije naar Nederland is inderdaad niet zo goedkoop als bellen binnen Nederland, en hetzelfde geldt voor internetten, maar om daarom op te gaan zeggen? :(
Als je écht goedkoop uit wilt zijn in een ander land, kun je het beste een lokaal simkaartje kopen.
Badge
oke. maar dan heeft niemand je nummer.  Mooiste zou zijn dat jullie gewoon een buitenlandbundel gaan instellen ofzo.
Reputatie 5
Badge +11
oke. maar dan heeft niemand je nummer.  Mooiste zou zijn dat jullie gewoon een buitenlandbundel gaan instellen ofzo.


Hoi Derian,

Dat zou zeker mooi zijn, maar daar is helaas op dit moment niets over bekend... 😞
Badge
das mooi balen kerel
Reputatie 2
Badge +6
Hoi Derian,

Het is jammer dat onze klanten geen bundels kunnen aanschaffen voor in het buitenland. Simyo is een vrij kleine provider en heeft nog niet de mogelijkheid voor bundels in het buitenland. Wel merken we dat de vraag toeneemt. Het zou dus zomaar kunnen dat het in de toekomst wel mogelijk is om bundels aan te schaffen waarmee je goedkoop kunt bellen en internetten in het buitenland. Ik kan je alleen nog niet vertellen of dit in de nabije toekomst zal veranderen.

Groetjes,
Dries

Reageer