.

Beantwoord

Prepaid Simkaart activatie in het buitenland - ander nummer?

  • 17 December 2018
  • 3 reacties
  • 379 Bekeken

Hi,

Ik heb voor een reis in het buitenland een prepaidkaart aangevraagd met nummerbehoud. Nu was het zo dat mijn oude abonnement pas zou aflopen toen ik al in het buitenland was. Ik zit momenteel in Indonesië en hier heb ik de nieuwe prepaid kaart ook geactiveerd. Ik heb de instructies gevolgd op de website voor het activeren van buitenland bellen en ik lijk te kunnen bellen in het buitenland. Alleen nu bel ik met een ander nummer startend met de volgende cijfers: +6011xxxxxxxx.

Klopt dit allemaal en heb ik nog wel mijn originele Nederlandse nummer?

Met vriendelijke groet,

Luca
icon

Beste antwoord door Jihane 17 December 2018, 15:27

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hi Lucas,

Welkom op 't Simyo Forum!

Fijn dat alles werkt! Ik zie ook dat je nummerbehoud netjes is doorgevoerd op 13 december. Begrijp ik goed dat andere mensen een ander nummer zien wanneer je ze belt? En wat gebeurt er als zij naar jouw nummer bellen?

Wat voor toestel heb je? Is het een dual-sim telefoon, of niet?

Groetjes,
Jihane
Hi Jihane,

ja dat klopt maar het probleem is nu opgelost vreemd genoeg. Ik heb mn telefoon opnieuw opgestart en nu staat er simyo als provider. Als ik nu mensen bel zie gewoon mn NL nummer ook kan ik nu gebeld worden op hetzelfde nummer.

Groet,

Luca
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Luca,

Wat een vreemde situatie! Fijn dat het nu in ieder geval helemaal is opgelost! :)

Laat je het weten als je toch nog vragen hebt? In ieder geval een hele fijne tijd in Indonesië! :D

Groetjes,

Kevin

Reageer