Skip to main content

.

Mijn dochter heeft een prepaid kaartje van Simyo. Voor we op vakantie gingen hebben we 10 euro beltegoed gekocht én 10 euro onbeperkt internet. 

Nu zitten we in Frankrijk en krijgen we geen verbinding met alle beschikbare netwerken. We hebben het automatisch en handmatig geprobeerd. Bij sommigen staat de mededeling: "uw simkaart staat verbinding met dit netwerk niet toe", maar bij andere netwerken staat: "kan niet verbinden". 

We hebben het stappenplan op de website al gevolgd. Uit en aanzetten helpt niet, alle instellingen in de app staan goed. 

In een andere telefoon uitproberen kunnen we niet, we hebben geen pinnetje om de simkaart uit de telefoon te halen. 

Wat nu? 

Groeten, Rieneke 

Hoi @Rderaaff,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat het niet lukt om netwerkverbinding te krijgen in Frankrijk!

Ik zie op je aansluiting dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice. Het is belangrijk om je telefoon even opnieuw op te starten na de handeling wat mijn collega heeft uitgevoerd. 

Ik hoor graag van je of alles hierna naar behoren werkt. 🙂

Groetjes,
Roeqajja