.

Beantwoord

Opladen telefoon, in Frankrijk veel minder vaak?

  • 10 August 2014
  • 6 reacties
  • 609 Bekeken

Hoe komt het, dat ik mijn telefoon in ZW Frankrijk waar ik er veel meer gebruik van maak dan in Nederland, maar 1x per week moet opladen in plaats van om de 2 dagen in Nederland
icon

Beste antwoord door Anonymous 10 August 2014, 09:25

Bekijk originele reactie

6 reacties

Goedemorgen.

Om achter de reden te komen is meer info nodig.

Definieer gebruik NL t.o.v. France.
Mobiel data, ja/nee.
Wel/geen gebruik WIFI, Bluetooth.
Wel/geen GPS aan.
Telefoon wel/niet dag en nacht aan.
Synchronisatie actief ja/nee.

Groet,
Friesian
Badge +8
Hoi H.Masseling,

Welkom op het forum 🙂 C'est extra-ordinaire wat je beschrijft ;)
Weet je zeker dat je hem meer gebruikt daar? En inderdaad, gebruik je hem misschien anders? Andere diensten waar je gebruik van maakt?
Ik hoop dat de technische knappe koppen hier op het forum je meer kunnen vertellen over wat veel batterijduur kost, en wat je minder energie kost. Ik zelf heb daar niet zo veel verstand van. Ik heb begrepen dat zelfs de temperatuur ergens kan schelen in hoe lang je met je batterij kunt doen.
Ik ben heel benieuwd wat je hier op het forum allemaal voor informatie krijgt en zal met veel plezier mee lezen:)

Groetjes,
Charlene
Geen gebruik van WIFI, Bluetoorh, geen GPS bij en telefoon dag en nacht bij zowel en Nederland als Frankrijk 
Reputatie 5
Badge +11
Hi H.Masseling,

Ervan uitgaande dat je wél dezelfde telefoon gebruikt, gebruik je wel dezelfde oplader? Of heb je er 1 in Frankrijk liggen en 1 in Nederland?
Het kan zijn dat je telefoon niet zo goed oplaad hier. Dan moet je inderdaad vaker aan de stekker liggen.
Er wordt dezelde oplader gebruikt
Reputatie 6
Badge +10
Hoi H.Masseling,

Het kan zijn dat de contactspanning hoger is in Frankrijk, maar dat lijkt me onlogisch. Het kan zijn dat het weer (hogere temperaturen) kan zorgen voor het verlengen van je batterijduur 🙂 Maar ik denk dat de fabrikant van je telefoon hier het beste antwoord op heeft!

Reageer